opslaan mindmap

Viewing 2 posts – 1 through 2 (of 2 total)
  • Author
    Elly Lindeman

Beste Robert,
    Ik ben die leerkracht van De Kleine Prins die de mindmap wil gebruiken voor de rekenlijn en ik ben heel enthousiast over het programma. Het geeft goed overzicht en ik zou heel graag nog een keer aansluiten bij een bovenbouwgroep om nog wat vragen te stellen (veel is me wel duidelijk).
    Het opslaan en daarna openen op mijn PC en/of USB stick gaat nog niet zoals ik wil. Ik krijg een beeld met veel letters waar ik niets mee kan ‘De codering selecteren waarmee het bestand kan worden gelezen’staat er. Unicode (UTF-8) staat in het blauw aangegeven.
    Heb je hiervoor a.u.b. een oplossing?
    Hoe kan ik het programma met anderen delen?

Bij voorbaat veel dank voor behandelen van mijn vraag!

Met hartelijke groet,
    Elly Lindeman

rpastoor
    Keymaster

Beste Elly,

Als je wil opslaan op je eigen PC of USB-stick, kies je bij Bewaar voor de onderste optie.
    Dat is waarschijnlijk wel goed gegaan.
    Echter, Openen moet net even iets anders.
    Start gewoon weer http://www.mindmapmaker.nl en kies dan Bestand Openen. Via de onderste optie zoek je de gewenste mindmap (op de PC of stick) Dan opent ie goed. (Dus niet via de Verkenner)

Delen gaat iets anders. Sla de mindmap eerst op op onze server ( Bovenste optie Bestand, Opslaan).
    Dan Bestand, Delen. Je kunt dan de verkorte link kopiëren en (bijvoorbeeld) mailen naar anderen ( of jezelf).

Ik hoop dat het lukt. Zo niet, vraag gerust.

Aansluiten bij een bovenbouwgroep is natuurlijk prima. Als je de planning niet hebt, mail me dan even op robert@brainpartner.info

Succes,

Robert

Viewing 2 posts – 1 through 2 (of 2 total)
  • The forum ‘MindmapMaker’ is closed to new topics and replies.